Friday 18 May 2012

AEP există! Dar cât ne costă?

     De câteva zile am putut remarca la televizor o serie de clipuri care ne îndeamnă să venim la vot pe 10 iunie și care ne explică tehnica votarii. Am putut remarca, mai ales, faptul că acestea sunt asumate de Autoritatea Electorală Permanentă, o instituție fantomatică, dar care, iată, ne dă dovada că, totuși, viețuiește. 
    Acum, desigur, orice inițiativă care vine în sprijinul îmbunătățirii participării la vot și a asigurării corectitudinii procesului electoral este binevenită. Mă asteptam însă la mai mult din partea AEP, nu un ong oarecare, deși, am toată considerația pentru astfel de forme de activism social, ci o ditamai instituția care are atribuții expres menționate de lege. Dar dacă, totuși, AEP atâta a reușit să producă, sunt gata să-i apreciez inițiativa, cu o singură condiție: să aflu și care au fost costurile acestui efort publicitar. De altfel, fiind instituție publică, AEP este obligată, în spiritul principiului transparenței, să comunice publicului astfel de informații. 
     Așadar, câți bani publici au alimentat această campanie și care sunt efectele estimate raportate la costuri? Și, în general, cam cât ne costă existența acestei instituții fantomatice?

No comments:

Post a Comment